سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان 

مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و  هیات فوتبال در کنار تیم شهرداری هستند 



مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در کنار تیم فوتبال شهرداری بندرعباس هستند و از این تیم به صورت کامل حمایت خواهند کرد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  مظفر خادمی، سرپرست اداره کل ورزش وجوانان ، قاسم رنجبریان رئیس هیأت فوتبال استان هرمزگان و رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در سر تمرینات تیم شهرداری بندرعباس قبل از اعزام به تالش حضور پیدا پیدا کردند‌.‌
خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت:  توفیقی بود امروز در تمرینات تیم فوتبال شهرداری حضور پیدا کنیم و ازنزدیک شاهد تمرینات تیم باشیم و قبل از هرچیز جاداره تبریک بگویم خدمت بازیکنان و کادر فنی شهرداری به واسطه این که با بازی خوب در صدر جدول قرار دارند و نیاز به حمایت دارند و ما مشکل اصل که در تیم شهرداری داریم حمایت همه جانبه  است. وی بیان داشت: ما این قول را می دهیم که مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال استان در کنار این باشگاه هستند و حمایت ها پیش از پیش  بیشتر خواهد شد تا با برنامه ریزی وپیگیری و حمایتی که  دوستی استاندار هرمزگان انجام خواهند داد بعد از چند سال شاهد حضور تیم شهرداری در لیگ یک باشیم.‌
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: تاکنون کوتاهی برای هیج یک از نمایندگان استان در کشور نکرده ایم و برای شهرداری هم هر کاری از دستمان بر آمده است انجام داده ایم.
وی بیان داشت: برای صعود به لیگ یک که توقع به حق  هواداران به فوتبال در استان می باشد علاوه بر شهرداری نیاز به حمایت های استانداری،  فرمانداری و صنایع هم دارد و امیدوارم این همدلی ایجاد شود و یک بار دیگر هرمزگان صاحب یک تیم لیگ برتری شود. 
رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس هم گفت:  تیم شهرداری متعلق به همه مردم استان هرمزگان است و ضمن خداقوت و خسته نباشید به همه عوامل تیم شهرداری که واقعا تا اینجا با بازی خوب خود توانسته اند باعث شاد کردن دل مردم بندرعباس شوند  در پایان فصل شاهد حضور تیم شهرداری در لیگ یک باشیم. 
امیر خلیفه اصل سرمربی تیم شهرداری بندرعباس هم گفت: بازیکنان و کادر فنی تمام توان خود را گذاشته اند تا شهرداری این نتایج خوب خود را ادامه دهند و دل مردم را که حق آن ها این است که یک تیم در سطح بالایی کشور داشته باشند شاد کنند. وی بیان داشت : برای بازی با چوکا تالش هم بازیکنانم   همه توان خود را خواهند گذاشت تا با دست پر از تالش برگردیم.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها